2018. április 14., szombat

Áprillisi Book A Sloth Club - Magyar doboz - Gondolat Spirál


Kedves Könyvsárkányok, ebben a hónapban sem bírtam magammal és ismét megvettem magamnak  a Book A Sloth Club magyar könyves dobozát.  

Elöljáróban azt kell mondanom Skacok...a BASC csapata ismét kitett magáért. Imádtam ezt a dobozt. A könyv kívánságlistás, a doboz tartalma pedig egyszerűen zseniális volt.

Ha esetleg még nem kaptad meg a dobozodat, de elkezdted olvasni az írásomat, akkor csak saját felelősségre folytasd tovább, a továbbiakban erősen spoileres tartalom fog következni. 

Az én dobozom tartalma:

- könyv: John Green - Teknősök végtelen sora
- spirál alakú nyalóka
- plüss teknős
- relax gyertya
- könyvvászon
- csokoládé üvegcse
- teknősös zsebóra lánc
- különleges kávé
- mágnes
- Lajhírek


És akkor lássunk is neki az értékelésnek....

Először is mindenképpen beszélnünk kell a megújult dobozról. A doboz új grafikája és a kialakítása is nagyon szuper lett. Én már el is kezdtem az építkezést belőle. 😊

Szuper, hogy a Book a Sloth Club csapata ennyire figyel a vásárlók visszajelzéseire, és folyamatosan fejlődik. Mindig jobb és jobb dobozokat kapunk kézhez. Most már tényleg nem merem nem megvenni a dobozokat...félek, hogy lemaradok valami jóról. 😊

📚 A könyv a doboz egyik legerősebb eleme. A Teknősök végtelen sora című könyv erősen kívánságlistás volt nálam. Már nagyon sok jót olvastam róla és hihetetlenül kíváncsi voltam rá.

Ezen ponton be kell, hogy valljak nektek valamit. Mikor először megláttam a doboz címét "Gondolat Spirál" egyáltalán nem csigázott fel. Nagyon sokat gondoltam, hogy megvegyem-e egyáltalán. Aztán a csoportban volt egy szavazás arról Facebookon, hogy rájöttünk-e hogy mi a könyv...és akkor villant be a dolog. Ez csakis ez a könyv lehet. Így már rettentően kíváncsi voltam és el kell mondanom nektek, hogy egyáltalán nem bántam meg. 



📚 A spirál alakú nyalóka egyszerű ámde nagyszerű ötlet volt a csapattól. Nekem nagyon bejött. 

📚 A plüss teknősért oda meg vissza vagyok. Te jó ég...egyszerűen imádom. Engem ezzel a lépéssel kilóra megvett a BASC csapata. (Igen Skacok...majdnem 28 évesen ugyanúgy rajongok a plüssökért, mint egy 5 éves. :) ) Nagyon örültem neki, ez is egy remek ötlet volt. Az éjjeliszekrényemen fog csücsülni a többi kis apróságommal együtt.

📚 A relax gyertya is remek ötlet volt, nagyon örülök neki. Mind a külseje, mind pedig az illata nekem nagyon bejön. Az egyetlen baj vele, hogy sajnálom meggyújtani. 😊

📚 A könyvvászon a másik nagy kedvencem a dobozból. Mindig is vágytam egy ilyen csodára. Tudni kell rólam, hogy  mindig lapul a táskámban könyv. Sokszor viszont  nagyon aggódom, hogy meggyűrődik a lap, vagy elszakad a könyv borítója. Most viszont ez már a múlté hála az égnek. A könyveim biztonságban vannak most már mindentől. 

📚 A csokoládé üvegcse biztos nagyon fincsi lesz. Az enyém cseresznyés ízesítésű. Nekem egyáltalán nem a kedvencem, de a barátom tuti imádni fogja. Már a doboz bontásánál le akart rá csapni. 

📚 A teknősös zsebóra is nagy kedvenc a dobozból. Nagyon szép, tuti fogom hordani. Jó kis kiegészítő lesz egy laza póló-farmer kombóval.

📚 A különleges kávét tuti ki fogom próbálni egy fárasztó nap után. Az előző dobozban a teáknak is nagyon örültem...na de a kávé...nos a kávé az igazán nagy kedvenc. Hihetetlenül örültem neki, hogy ebben a dobozban most ez kapott helyet.

📚A mágnes szuperjófejség. Már kinn is díszeleg a hűtőmön. Nekem nagyon bejön az új dizájn. Imádom.

📚A Lajhírek is igazi kis csemege. A Prológus bloggerei készítették. Jó kis anyag lett szerintem.  Megcsináltam a tesztet is, kiderült, hogy az Alaska nyomában illik hozzám. Igazából ezt pont nem olvastam, de ha már ez jött ki, akkor tuti el fogom olvasni a közeljövőben.

Amúgy nekem eddig a Csillagainkban a hiba tetszett a legjobban John Greentől. Ezen kívül még a Papírvárosokat olvastam. Bennem az a könyv annyira nem hagyott mély nyomot, de emlékezetes számomra mert ez volt az első olyan könyv, amit angolul olvastam. 

Összességében szerintem ez egy fantasztikusan sikerült doboz volt. Egyszerűen imádtam.  Azt kell, hogy mondjam a BASC csapata megint nagyot alkotott. Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire sokat fejlődött a doboz a kezdetekhez képest. Kíváncsian várom a folytatást,  már be is neveztem a májusi magyar és felnőtt dobozra. 

Ismét csak azt tudom mondani, hogy kedves Book A Sloth Club...függőséget okozol. Lassan a fizetésem egy részét közvetlenül már nektek kellene utalni. 😊

Ha kíváncsiak vagytok az angol doboz leírására kattintsatok a következő linkre:
http://csakolvassblog.blogspot.hu/2018/04/aprillisi-book-sloth-club-angol-doboz.html

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése