2018. április 15., vasárnap

Áprillisi Book A Sloth Club - Angol doboz - Magic & Diviners


Sziasztok Könyvsárkányok!
Jól látjátok, megint két dobozra neveztem be ebben a hónapban. Az előző bejegyzésemben már leírtam, hogy mennyire imádtam a magyar dobozt, most pedig bemutatom nektek az én angol dobozomat. 

Elöljáróban azt kell mondanom Skacok...a BASC csapata az angol doboznál is kitett magáért. Nekem nagyon bejött ez a doboz. A könyv nagyon ígéretes a leírása alapján, ráadásul eléggé uniszex darabnak tűnik, így a barátom is tuti el fogja olvasni. A doboz tartalma pedig ismét nagyon király lett.

Ha esetleg még nem kaptad meg a dobozodat, de elkezdted olvasni az írásomat, akkor csak saját felelősségre folytasd tovább, a továbbiakban erősen spoileres tartalom fog következni. 

Az én dobozom tartalma:

- könyv: Tomi Adeyemi - Children of blood and bones
- Poison és Antidote feliratú üvegben kávé
- magic potion wax - 2 darab 
- könyv formájú dobozka
- BASC-os szappan
- Nestle - Black Magic bonbon 
- lajháros alvómaszk
- mágnes
- The Sloth Whisperer füzetecske


És akkor lássunk is neki az értékelésnek....

Ahogy a magyar doboz értékelésénél is írtam, először  mindenképpen a megújult dobozról kell beszélni. A doboz új grafikája és a kialakítása is nagyon szuper lett. Én már el is kezdtem az építkezést belőle. 😊

Szuper, hogy a Book a Sloth Club csapata ennyire figyel a vásárlók visszajelzéseire, és folyamatosan fejlődik. Mindig jobb és jobb dobozokat kapunk kézhez. Most már tényleg nem merem nem megvenni a dobozokat...félek, hogy lemaradok valami jóról. 😊

📚 A könyv a leírás alapján nekem nagyon tetszik. Szerencsére a könyv eléggé uniszexnek tűnik, így tuti a barátom is el fogja olvasni. Már nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem minél előbb sort tudok keríteni az elolvasására. 

📚 A kávé  elem a dobozban az egyik legjobb dolog, ami csak belekerülhetett. Megláttam és majdnem felkiáltottam örömömben. Ötletes nagyon a két kis üveg is.  Nekem nagyon tetszik. Biztos vagyok benne, hogy az igazán álmos reggeleken, amikor semmihez sincs kedvem ebből fogok magamnak kávét főzni, így egy kis különlegességgel indulhat majd a napom. 

📚 A magic potion wax is remekül illik a doboz tematikájába. Az illata szerintem nagyon jó.  Nagyjából úgy képzeljétek el ezt a terméket, mintha egy gyertya lenne kanóc nélkül. Azt olvastam róla, hogy az illata nagyjából 4-8 órán keresztül is eltart. Úgy kell használni, hogy egy kis párologtatóba (tudjátok olyanba, amilyenbe az illóolajokat szoktuk csepegtetni) teszitek és a hő hatására elkezd olvadni ez a wax. Így pedig remek illat fogja az egész lakást bejárni. Egy igazán stresszes nap után biztos élni fogok majd a lehetőséggel és így fogok este lazítani egy kicsit.

📚 A BASC-os szappan szerintem nagyon kis aranyos ötlet. Nekem nagyon bejött. 

📚 A csoki egyszerűen zseniálisan illik a doboz tematikájához, hiszen a neve  Black Magic. Emellett a benne lévő kis bonbonoknak is különleges neveket adtak, mint például Pure Black Magic, Dreamy Fudge vagy éppen Caramel Heart. Én még nem kóstoltam meg, de a barátom már evett belőle és neki nagyon bejött. Ahogy olvasgattam róla az interneten azt hiszem, hogy nálunk még nem is kapható ez a limitált szériás Nestlé bonbon, így egy extra különlegességnek számít a dobozban. 

📚 A lajháros alvómaszk az abszolút kedvencem a dobozból. Te jó ég! Hát mennyire király cucc már ez? Ráadásul képzeljétek egy kis zselé is van a maszkban, amit be tudsz rakni a hűtőbe - vagy rá tudsz tenni a radiátorra ha éppen arra van szükséged és így tudod felrakni a maszkot a szemedre. Én oda meg vissza vagyok ezért a termékért. Már fel is avattam. 2 napja ebben alszom, ráadásul nagyon sokat segített pénteken, mikor migrénes fejfájással küzdöttem. 

📚A mágnes szuperjófejség. Már kinn is díszeleg a hűtőmön. Nekem nagyon bejön az új dizájn. Imádom.

📚A The Sloth Whisperer füzetecskét a Prológus bloggerei készítették. Jó kis anyag lett szerintem.  Megcsináltam a tesztet is, kiderült, hogy a tűz elem köthető hozzám. Igazából szerintem ez áll tőlem a legtávolabb, de jó mulatság volt kitölteni azért a tesztet.

Összességében szerintem ez egy fantasztikusan sikerült doboz volt. Egyszerűen imádtam.  Azt kell, hogy mondjam a BASC csapata megint nagyot alkotott. Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire sokat fejlődött a doboz a kezdetekhez képest. Kíváncsian várom a folytatást,  már be is neveztem a májusi magyar és felnőtt dobozra. 

Ismét csak azt tudom mondani, hogy kedves Book A Sloth Club...függőséget okozol. Lassan a fizetésem egy részét közvetlenül már nektek kellene utalni. 😊

Ha kíváncsiak vagytok a magyar doboz leírására, akkor kattintsatok erre a linkre:
http://csakolvassblog.blogspot.hu/2018/04/aprillisi-book-sloth-club-magyar-doboz.html

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése